Dostępne opcje
ACOUSTIC ENERGY AE 107 - Głośnik centralny
SERIA 1- nowa, rewelacyjna seria Acoustic Energy łączy atrakcyjne ceny z najwyższą jakością i funkcjonalnością.
Firma Acoustic Energy została założona w zachodnim Londynie w dniu 4 kwietnia 1987 r. Początkowo znana jako „Eldonfield Limited”. Nazwa została zmieniona w dniu 25 czerwca 1987 i tak powstało „Acoustic Energy”. Pierwszym zaprojektowanym i wyprodukowanym produktem była legendarna i znana na całym świecie kolumna AE1. Ten głośnik ustanowił nowe standardy w branży, w zakresie jakości dźwięku z kompaktowej obudowy, która do dziś stanowi podstawę etosu produktowego firmy.
Rozwój Acoustic Energy
Dzięki rozwojowi hi-fi w późnych latach 80 i 90. firma Acoustic Energy otrzymała w 1994 r. inwestycję od zagranicznego partnera produkcyjnego OEM. Ich siła finansowa i produkcyjna ugruntowała zdolność AE do poszerzenia globalnego zasięgu dzięki niedrogim specjalistycznym kolumnom i „pierwszym na świecie” produktom elektroniki audio, w tym głośnikom Bluetooth i radiom internetowym Wi-Fi. Aby ułatwić rozwój, AE przeniosło się z Londynu do większej siedziby w historycznym mieście Cirencester w Cotswold, gdzie pozostają do dziś.
Przyszłość Acoustic Energy
Wiosną 2017 roku firma Acoustic Energy skorzystała z okazji, aby ponownie stać się w całości własnością brytyjską i teraz działa pod nazwą „Acoustic Energy Loudspeakers Limited”. Jako miłośnicy muzyki, czterej dyrektorzy, Mat Spandl, Neil Truckell, James Luce i Martin Harding są związani z firmą od ponad 20 lat i wspólnie łączą ponad 100 lat doświadczenia i wiedzy w branży audio.
Od narodzin Acoustic Energy firma zdobyła setki nagród i wyróżnień w światowej prasie Hi-Fi. W 1988 roku magazyn „Stereophile” doszedł do wniosku, że AE1 „na nowo zdefiniował sztukę projektowania miniaturowych głośników”, podczas gdy Financial Times opisał głośnik BT2 Bluetooth jako „wytrzymały, ale wyrafinowany głośnik Range Rovera”, a ostatnio What Hi-Fi? nagrodził kolumny AE1 Active najlepszymi aktywnymi kolumnami (Best Active Speaker) 2018 roku. Te i wiele innych rekomendacji oraz uznanie krytyków ze strony dziennikarzy na całym świecie pomaga firmie zapewnić status jednej z najbardziej cenionych brytyjskich marek w branży audio.