Menu
Your Cart

100 zł rabatu na pierwszy zakup Zarejestruj się.

Accuphase A-48

Accuphase A-48
Accuphase A-48
Accuphase A-48
Accuphase A-48
Accuphase A-48
Accuphase A-48
Chwilowo brak
Accuphase A-48
Accuphase A-48
Accuphase A-48
Accuphase A-48
Accuphase A-48
Accuphase A-48
Accuphase A-48
Ten produkt zostanie wysłany za darmo!
Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie których suma wynosi więcej niż 500 zł, zostaną wysłane za darmo.
  • Stan: Chwilowo brak
  • Model: A-48
Wyświetleń: 2133
51.900,00zł
Netto: 42.195,12zł
Oblicz ratę

Accuphase A-48- Końcówka mocy - Klasa A

A-48 to najnowszy wzmacniacz stereo w ofercie Accuphase’a. Tradycje firmy w tej dziedzinie są bardzo długie i sięgają jeszcze lat 70.; pod koniec tej dekady, w roku 1979, na rynek wypuszczona została pierwsza końcówka mocy o nazwie P-260. Od tej pory japońska firma stale doskonaliła się w sferze projektowania i produkowania wysokiej klasy wzmacniaczy, czego najlepszym dowodem jest pracujący w czystej klasie A model A-48.

Wzmacniacz ten jest bezpośrednim następcą wielokrotnie nagradzanej końcówki mocy A-47. Chociaż A-48 podchodzi i do dźwięku, i designu w podobny sposób co jego poprzednicy, to jest od nich w każdym aspekcie lepszy. Inżynierom Accuphase’a udało się osiągnąć między innymi jeszcze niższe szumy i niezwykle wysoki współczynnik tłumienia. W obu wypadkach A-48 czerpie pełnymi garściami z rozwiązań, które znalazły się na pokładzie monofoniczego wzmacniacza A-250, stanowiącego szczytowe osiągnięcie Accuphase’a w dziedzinie wzmacniania sygnału.

Dla Accuphase’a kluczowym było, aby właściciel ich najnowszego wzmacniacza mógł na nim zawsze polegać. A-48 jest chroniony przez szereg innowacyjnych rozwiązań – takich jak zupełnie nowy obwód ochronny czy czujnik temperatury – dzięki czemu będzie zawsze gotowy do pracy na najwyższych obrotach.

Zmianom uległ także wygląd urządzenia. A-48 został wyposażony w świetnie prezentującą się górną płytę wykonaną z wysokiej klasy szczotkowanego aluminium. Takie rozwiązanie świadczy niezwykłym kunszcie osób pracujących nad wzmacniaczem, którzy przykładają wagę do najdrobniejszych detali. Warto również zwrócić uwagę na delikatnie przeprojektowane wskaźniki urządzenia, których zakres został poszerzony do -50 dB.

  • Moc wyjściowa ciągła:45 W/8 Ω, 90 W/4 Ω, 180 W/2 Ω, 360 W/1 Ω
  • Moc wyjściowa szczytowa:180 W/8 Ω, 360 W/4 Ω, 720 W/2 Ω
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne (THD):Ciągła: 0.05%/2 Ω, 0.03%/4-16 Ω, Szczyt.: 0.05%/4-16 Ω
  • Zniekształcenia intermodulacyjne: 0,01%
  • Pasmo przenoszenia: 20-20 000 Hz (+0/–0.2 dB),0.5-160 000 Hz (+0/–3.0 dB) dla mocy 1 W
  • Wzmocnienie: 28 dB
  • Impedancja wyjściowa: Ciągła: 2-16 Ω, Szczyt.: 4-16 Ω
  • Współczynnik tłumienia (Damping): 800
  • Napięcie wejściowe: Ciągła: 0.76 V/45 W, 0.11 V/1W, Szczyt.: 1.51 V/180 W, 0.11 V/1W
  • Stosunek sygnał / szum (ważony A):117 dB (MAX), 122 dB (-12 dB)
  • Zasilanie: AC 120 V, 220 V, 230 V, 50/60 Hz
  • Pobór mocy: 180 W, 427 W (IEC 60065)
  • Wymiary (W × H × D): 465 × 211 × 464 mm
  • Waga: 33.0 kg

Link do instrukcji Accuphase A-48:

https://www.accuphase.com/cat/A48

Napisz opinię

Uwaga: Proszę nie używać znaków HTML!
Zły Dobry

Misja firmy

Siłą napędową marki Accuphase jest nieprzemijająca ambicja pracowników firmy, współpracujących w celu tworzenia wybitnych produktów najwyższej jakości.  Dzięki zastosowaniu unikalnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, nasze urządzenia są w stanie spełnić najbardziej wygórowane oczekiwania użytkowników. Nieustannie dążymy do doskonałości, pamiętając przy tym o poszanowaniu zasad i obyczajów uczciwej konkurencji.

Historia Accuphase

Założenie firmy Kensonic | W roku 1972 bracia Nakaichi i Jiro Kasuga odeszli z konsorcjum Trio-Kenwood (obecnie JVC Kenwood), by stworzyć własną firmę, zajmującą się tylko i wyłącznie sprzętem audio. W przeciwieństwie do dotychczasowego pracodawcy nastawionego na rynek masowy i związane z tym kompromisy, bracia Kasuga w towarzystwie kilku zaufanych współpracowników postanowili od samego początku skoncentrować się na niewielkiej niszy urządzeń o niespotykanej dotąd jakości dźwięku, odzwierciedlających niedościgniony ideał reprodukcji muzyki. Założeniem było, żeby cała działalność firmy: pomysły, projekty, wykonanie, sprzedaż i serwis były realizowane samodzielnie.

Rok po zaprezentowaniu pierwszych modeli, prywatne mieszkanie Jiro Kasugi w Ota, jednej z dzielnic bezkresnego Tokio, posłużyło za biuro projektowe firmy. W tamtych czasach stereo wysokiej klasy zaczynało zdobywać w Japonii popularność, a przemysł audio powoli rozkwitać, jednak dostępność sprzętu była ograniczona tylko do popularnych, masowych produktów. W Japonii nie było wtedy żadnej firmy produkującej sprzęt klasy high-end. Accuphase narodził się z zamiarem realizacji właśnie takich planów – o sprzęcie przeznaczonym do słuchania muzyki w domu z jakością, o jakiej będą marzyć melomani na całym świecie.

Od Kensonic do Accuphase

Firma Kensonic Laboratory, Inc. wypuszczała swoje produkty pod marką Accuphase od samego początku, a na dziesięciolecie istnienia została ona przemianowana na Accuphase Laboratory, Inc., rozpoczynając nowy rozdział historii japońskiego high-endu.

Accuphase to połączenie skrótu „accu” pochodzącego od „accurate” (dokładna) oraz „phase” (faza) – zwróćmy uwagę, że to ostatnie pojęcie jest esencjonalne dla dźwięku wysokiej klasy. Ta niecodzienna i niezbyt łatwa do wymówienia nazwa była z początku zupełnie nierozpoznawalna, a firmę uważano w Japonii za zagraniczną. W czerwcu 1973 roku, dokładnie rok po założeniu, Accuphase przeniosło się do nowo wybudowanej siedziby na przedmieściach Yokohamy i pozostało pod tym adresem do dziś. W sierpniu tego samego roku do produkcji weszły długo wyczekiwane modele premierowe: wzmacniacz mocy P-300 z dedykowanym przedwzmacniaczem C-200, a także tuner AM/FM T-100.

Wykorzystując komponenty wyłącznie najwyższej klasy, innowacyjną topologię układów oraz niespotykaną dotąd dokładność wykonania, produkty te zapewniły zaskakującą jakość dźwięku, co niestety miało także wpływ na ich koszt…

Mimo uplasowania na wysokiej półce cenowej, rynek domowego audio przyjął nasze urządzenia bardzo entuzjastycznie. Ich niezrównane brzmienie i staranne wykonanie zdobyły sporo uznania, pozytywnych recenzji i nagród, włącznie ze złotym medalem w kategorii „Grand Prix Japońskiego Sprzętu”, przyznanym jesienią 1973 roku przez Radio Gijutsu wzmacniaczowi P-300. To zdarzenie zapoczątkowało bogatą historię sukcesów i wyróżnień wielu modeli Accuphase i tak naprawdę było zwiastunem narodzin japońskiej techniki high-end audio, trwającej do dziś.

Siedziba Accuphase: Yokohama City, 2-14-10 Shin-ishikawa, Aoba-ku, Kanagawa Prefecture, 225-8508 Japan

Wposzukiwaniu bezkompromisowej jakości

Od momentu założenia firmy koncentrujemy się tylko i wyłącznie na najlepszych możliwych rezultatach brzmieniowych. Naszym celem jest wytwarzanie wyjątkowych urządzeń, zapewniających marce Accuphase miejsce w czołówce światowych producentów sprzętu high-end audio. Osiągnęliśmy to dzięki bezwzględnemu przestrzeganiu twardych wytycznych dotyczących jakości. Ta żelazna konsekwencja umożliwia pełną kontrolę na każdym etapie życia produktów, włącznie z procesem sprzedaży i okresem posiadania naszych urządzeń przez zadowolonych użytkowników. Projektujemy je tak, by mogli oni cieszyć się doskonałym brzmieniem Accuphase przez długie lata.

Accuphase to synonim wyjątkowej, niezmiennej w czasie jakości. Właśnie dlatego nasze urządzenia zdobyły uznanie wśród najbardziej wymagających klientów z całego świata, dając im gwarancję przynależności do klubu prawdziwych miłośników muzyki i wysublimowanego dźwięku. Blisko 50 lat po premierze pierwszej trójki (C-200, P-300 i T-100), firma może poszczycić się dorobkiem ponad 240 urządzeń, co przekłada się na średnią sześciu premierowych modeli każdego roku.

Każdy w nich został zaprojektowany, zbudowany i zaoferowany zgodnie ze spójną filozofią, nakazującą nam tworzenie urządzeń o jak największej wartości dodanej, za którą stoi rzetelna, zaawansowana technika. Odzwierciedlając nowatorskie podejście i ekstremalną niezawodność urządzeń, wiele z nich awansowało do miana kamieni milowych w historii domowego sprzętu audio, czego dowodem są nagrody i wyróżnienia przyznane od początku istnienia marki Accuphase.

WZBOGACIĆ ŻYCIE DZIĘKI TECHNOLOGII

– to nasza filozofia

Wciąż jest to wiozące założenie stojące za wszystkimi urządzeniami naszej firmy, których wysoka jakość może się niektórym wydać ekstrawagancją. Tak jak istnieją wyjątkowo wysoko cenione okazy instrumentów, tak wierzymy, że ta sama zasada tyczy się komponentów audio. Wiara w to jest podstawą naszych pomysłów. Jest też powodem tego, że wraz z każdym urządzeniem staramy się stworzyć dodatkową wartość, tak aby było zdolne zaprezentować pełnię swoich możliwości w każdych warunkach.

Nazwa ACCUPHASE została utworzona poprzez wzięcie prefiksu ze słowa 'ACCurate’ (’dokładny’) i dodanie słowa 'PHASE’ (’faza’), które jest najważniejszym elementem w technologii audio. Wierzymy w to, że nazwa firmy idealnie pasuje do jej charakteru i dobrze opisuje produkty.

Nasza niekończąca się pogoń za jakością wymaga wyjątkowo wyrafinowanych, wysoce wyspecjalizowanych procesów produkcyjnych, co z kolei wymogło na nas rezygnację z powszechnie stosowanych w branży metod. W konsekwencji, wielkość produkcji jest limitowana, a produkty Accuphase’a są dostępne jedynie w wybranych salonach odsłuchowych.

Wykonywane, przede wszystkim, dla osiągnięcia prawdziwie wysokiej jakości reprodukowanego dźwięku. I dlatego też nasze produkty pozostają przez długi czas w ofercie.

Dlaczego warto kupić Accuphase:

 

  • neutralne, spójne i analogowo melodyjne brzmienie najwyższej klasy, które zdobyło wiele nagród i rekomendacji
  • przemyślane konstrukcje poparte długoletnim doświadczeniem, zbudowane z optymalnie skonfigurowanych komponentów i podzespołów
  • zegarmistrzowska precyzja wykonania, niedościgniony wzór dla wielu firm aspirujących do miana High-Endu
  • 100 % Made in Japan!
  • ergonomia obsługi połączona z konserwatywnym, a zarazem czytelnym designem, będącym wizytówką firmy, rozpoznawalną na pierwszy rzut oka
  • sprzęt użytkowany przez najbardziej wymagających słuchaczy na świecie
  • od wielu lat na pierwszych miejscach rankingów renomowanych pism branżowych, takich jak: Stereophile, Hi-Fi Choice, What Hi-Fi, Audio, Stereo, Stereoplay, i in.
Zaznaczając przycisk „Akceptuję” wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług sklepu internetowego, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i mogą ją Państwo w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego w stopce strony. Polityka prywatności zgodnie z RODO