Menu
Your Cart

100 zł rabatu na pierwszy zakup Zarejestruj się.

FOCAL THEVA SURROUND - Głośnik przestrzenny

FOCAL THEVA SURROUND - Głośnik przestrzenny
CENA ZA SZTUKĘ
FOCAL THEVA SURROUND - Głośnik przestrzenny
Ten produkt zostanie wysłany za darmo!
Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie których suma wynosi więcej niż 500 zł, zostaną wysłane za darmo.
1.899,00zł
Netto: 1.543,90zł
  • Stan: Dostępne
  • Model: THEVA SURROUND
Wyświetleń: 1147
Oblicz ratę

FOCAL THEVA SURROUND - Głośnik przestrzenny

Theva Surround to głośnik do montażu na ścianie z serii Theva. Uzupełnia on system kina domowego i może być umieszczony w różnych miejscach, aby cieszyć się całkowitym zanurzeniem w dźwięku. Wyposażony w aluminiowo-magnezowy głośnik wysokotonowy TNF oraz głośnik nisko-średniotonowy z włókna łupkowego, uprzestrzennia każde doznanie słuchowe. Dzięki eleganckiemu, czarnemu wykończeniu głośnik ten bez problemu wkomponuje się w każde pomieszczenie.

  • typ: 2-drożny głośnik surround
  • przetworniki: 6½" (16,5 cm) Slatefiber dla tonów średnich i niskich, 1" (25 mm) Al/Mg odwrócona kopułka wysokotonowa TNF
  • czułość: 89 dB
  • szerokość pasma: 80 Hz - 28 kHz
  • pasmo przenoszenia niskich częstotliwości przy - 6 dB: 67 Hz
  • impedancja nominalna: 8 Ω
  • impedancja minimalna: 4,5 Ω
  • zalecana moc wzmacniacza: 25 - 100 W
  • częstotliwość zwrotnicy: 3000 Hz
  • wymiary produktu: 316 x 443 x 107 mm
  • waga netto: 5,50 kg
  • ilość minimalna: 2 szt.

Napisz opinię

Uwaga: Proszę nie używać znaków HTML!
Zły Dobry

CZTERY DEKADY PASJI - FRANCUSKA OPOWIEŚĆ

Wszystko zaczęło się w 1979 roku w Saint-Étienne, kiedy talent firmy Focal narodził się w warsztacie małego rodzinnego przedsiębiorstwa specjalizującego się w mechanice precyzyjnej. Wtedy tylko dwóch ludzi pracowało przy produkcji przetworników głośnikowych, z których jednym był założyciel Jacques Mahul. Kreacje tego entuzjasty Hi-Fi i fana Pink Floyd miały wkrótce uwieść melomanów i audiofilów na całym świecie.

Marka Focal skomercjalizowała przetworniki głośnikowe dla producentów głośników. Druga marka, JM-lab, specjalizowała się w głośnikach Hi-Fi. Okrętem flagowym pierwszej serii głośników był model DB 13. Wyposażony w przetwornik z podwójną cewką, zrewolucjonizował świat małych głośników podstawkowych, dostarczając wydajność porównywalną z wydajnością znacznie większych modeli głośników.

Wkrótce firma odniosła duży sukces i zaczęła rozwijać swoją działalność w dziedzinie głośników klasycznych oraz high-endowych zestawów głośnikowych.

DYWERSYFIKACJA

 Jacques Mahul, entuzjasta klasycznych samochodów, chciał spełnić swoje marzenie z dzieciństwa: godzinami jeździć przy dobrej muzyce. Tak narodziły się pierwsze zestawy car audio składające się z głośników i wzmacniaczy. Dział Car Audio powstał w 1989 roku i szybko stał się liderem w swoim sektorze.

JAKOŚĆ REFERENCYJNA ZNANA NA CAŁYM ŚWIECIE

 Rok 1995 był punktem zwrotnym w historii firmy dzięki wyjątkowemu, luksusowemu głośnikowi Utopia. Ambicją tego głośnika było przesunięcie granic akustyki i posłużenie jako punkt odniesienia dla przyszłych generacji głośników. To, co miało być tylko wyzwaniem technologicznym, okazało się produktem komercyjnym, chwalonym przez międzynarodową prasę. Od tego momentu Grande Utopia stała się światowym produktem referencyjnym w świecie akustyki. Ten wyczyn został powtórzony w 2002 roku z Utopia Be i ponownie, 6 lat później, z Utopia III.

 Charakterystyczny styl firmy Focal i jej sygnatura dźwiękowa odbiły się echem na całym świecie dzięki produktom sprzedawanym przez obie marki, Focal i JM-lab.

W Focal postawiliśmy sobie za zadanie konstruowanie sprzętu nagłaśniającego będącego uhonorowaniem muzyki tworzonej przez artystę i otwierającego przed Tobą zupełnie nowy wymiar doświadczeń akustycznych podczas jej słuchania. Chcemy z najwyższą precyzją i klarownością ujawniać najsubtelniejsze niuanse utworu. W tym celu przesuwamy granice ustanowione przez dotychczasową technologię i wykraczamy poza tradycyjne ramy myślenia, przyjmując całkowicie odmienny punkt widzenia. Odkryjesz nowych pokładów emocji.

WYBÓR DESIGNU

 Na początku XXI wieku marka nie wahała się dodać kolejnego elementu do swojego kreatywnego podejścia. Estetyka designu industrialnego uzupełniła zawartość technologiczną bez uszczerbku dla jakości dźwięku. Marka kontynuuje współpracę z Simonem Matthewsem, dyrektorem ds. Designu w Focal, a także z paryską agencją projektową Pineau & Le Porcher, która pracuje nad wieloma naszymi produktami. Marka podejmuje współpracę z paryską agencją Pineau & Le Porcher, która będzie sygnować wiele produktów.

WYPRODUKOWANO WE FRANCJI

Marka Focal od zawsze dba o kontrolę procesów i stan wiedzy, skupiając je w Saint-Étienne, swoim rodzinnym mieście. „Made in France” to ideologia firmy Focal, która była idealnym rozwiązaniem do przegrupowania koncepcji, rozwoju i produkcji jej wysokiej klasy produktów w jednym wyjątkowym miejscu.

EWOLUCJA MARKI

W 2002 roku marka Focal wkroczyła w inny świat muzyki: monitorów studyjnych. Powstał dział Focal Professional, oferujący szereg głośników monitorujących do studiów nagraniowych. Nie minęło wiele czasu, zanim i one zostały docenione przez profesjonalistów i inżynierów dźwięku.

Rok 2002 przyniósł koniec marki JM-lab. Odtąd każdy produkt będzie nosił nazwę Focal. Marka uosabia prestiż i jakość wykonania przetworników i głośników Made in France.

MIĘDZYNARODOWY WZROST

 Focal zbliża się do brytyjskiej firmy Naim Audio, co prowadzi do fuzji w 2011 roku. Trzy lata później, w 2014 roku, powstaje firma Vervent Audio Group. Grupa zajmuje pozycję europejskiego lidera w dziedzinie dźwięku wysokiej klasy. W 2015 roku obroty wyniosły 82 mln EUR, a w 2021 osiągnęły 118 mln EUR.

Fuzję Focal i Naim przeprowadzono na bazie wspólnej pasji do wysokiej wierności dźwięku i wyraźnej komplementarności. Od 2011 roku obie marki działają ramię w ramię, oferując wyjątkowe systemy audio na swoich terytoriach (Francja i Wielka Brytania) oraz na rynku międzynarodowym. 

W 2022 roku liczba międzynarodowych dystrybutorów Focal i Naim sięga już 10 tysięcy, a marki otwierają salony Focal Powered by Naim na całym świecie i rozwijają doskonale uzupełniające się produkty pozwalające tworzyć kompletne systemy.

PIERWSZA PARA SŁUCHAWEK

Po domowym, samochodowym i studyjnym sprzęcie audio, Focal kontynuował wprowadzanie innowacji i wkraczał na nowe obszary. Oprócz głośników multimedialnych, wpisując się w nowe trendy w słuchaniu muzyki, firma dołożyła do czapki jeszcze jedno pióro. Dźwięk Focal zyskał na mobilności wraz z wprowadzeniem na rynek w 2012 roku pierwszych słuchawek Hi-Fi firmy Focal, Spirit One. Po 4 latach obecności firmy w tej branży w 2016 roku weszły na rynek wyjątkowe słuchawki Utopia. W kolejnych latach wprowadzono modele Stellia, Clear Mg i Celestee, czyli wielokrotnie nagradzane otwarte i zamknięte słuchawki Hi-Fi.

DEKLARACJA EMOCJI

Oferować najpiękniejszą harmonię wielbicielom muzyki i najlepsze doznania entuzjastom dźwięku – to cel marki Focal od ponad 40 lat. 

Kolekcje Focal, łącząc wydajność i design, wzbudzają emocje poprzez najwyższą jakość odsłuchu. I to wszędzie: w domu dzięki kolumnom i głośnikom do zabudowy, systemom kina domowego i słuchawkom otwartym; w drodze dzięki zestawom samochodowym; w podróży dzięki zamkniętym słuchawkom; w studiu dzięki monitorom dla profesjonalistów; a nawet na wodzie dzięki rozwiązaniom dla jachtów.

FOCAL POWERED BY NAIM

 Wraz z 10 tysiącami dystrybutorów na całym świecie, Focal i Naim piszą nową kartę swojej historii w 2019 roku, otwierając pierwsze salony Focal Powered by Naim w Seulu (Korea Południowa) i Lyonie (Francja). Te przestrzenie marki – nowoczesne, koncepcyjne i całkowicie zorientowane na wymianę doświadczeń – stanowią jedyną w swoim rodzaju ekspozycję kolekcji produktów Focal i Naim. 

Marki Focal i Naim starają się być blisko swoich klientów i każdemu z nich zapewniają czyste wrażenia. W 2022 roku globalna sieć Focal Powered by Naim liczy ponad 25 sklepów w Europie, Ameryce Północnej, Azji i Oceanii.

MARKA FOCAL

Focal tworzy najwyższej klasy sprzęt nagłaśniający już od 1979 roku. Trzon oferty stanowią przetworniki i kolumny głośnikowe hi-fi. Nasze podstawowe wartości, przyświecające nam niezmiennie od wielu lat, bazują na połączeniu technologii, mechaniki, najwyższej próby materiałów i doskonałego wzornictwa. Nieustannie przesuwamy granice dźwięku, aby oferować prawdziwie niepowtarzalne doświadczenia akustyczne. Celem marki Focal jest sprawienie, aby każda okazja do słuchania muzyki była przywilejem, wyrazem szacunku do niej i czynnikiem pobudzającym emocje. Łączymy innowację z tradycją, co pozwala nam udoskonalać brzmienie systemów hi-fi i obnażać prawdziwe piękno muzyki. Zamierzamy otworzyć bramę do świata nowych emocji, dając Ci możliwość doświadczania przyjemności w jej najczystszej postaci.

Tagi: FOCAL , THEVA
Zaznaczając przycisk „Akceptuję” wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług sklepu internetowego, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i mogą ją Państwo w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego w stopce strony. Polityka prywatności zgodnie z RODO