Dostępne opcje
Focal Bathys - Słuchawki Bluetooth z redukcją szumów
PODRÓŻUJ Z BRZMIENIEM HI-FI
Bezprzewodowe słuchawki Bathys są wyposażone w Bluetooth® 5.1 i aktywną redukcję szumów (Active Noise Cancellation). Ta ostatnia technologia oferuje dwa tryby redukcji szumów – „Silent”, zoptymalizowany z myślą o podróżach w hałaśliwym otoczeniu, i „Soft”, sprzyjający koncentracji – zapewniający perfekcyjną izolację akustyczną. Dostępny jest również tryb „Transparence”, który pozwala w razie potrzeby słyszeć dźwięki z otoczenia.
Opatentowane głośniki z aluminiowo-magnezową kopułką w kształcie litery M, produkowane we Francji w warsztatach Focal, odtwarzają czysty, wyrazisty i dynamiczny dźwięk Hi-Fi. Oprócz tego wbudowany tryb USB-DAC zapewnia rozdzielczość do 24 bit/192 kHz: to gwarancja najwyższej jakości dźwięku wśród słuchawek przenośnych.
Design Bathys to dziedzictwo otwartych i zamkniętych słuchawek Focal. Wyróżnia się dzięki szlachetnym materiałom i dwóm eleganckim wersjom wykończenia – Black Silver i Dune – a także znakomitej stabilności i wyrafinowanym detalom, takim jak płomień z włączanym podświetleniem na środku nausznika. Żywotność baterii tych słuchawek przenośnych wynosi 30 godzin w trybie Bluetooth® z aktywną redukcją szumów. To idealny towarzysz każdej podróży, zarówno na ziemi, jak i w powietrzu.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
- Słuchawki Bathys oferują dwa tryby redukcji szumów (ANC, Active Noise Cancellation), gwarantujące pełne zanurzenie w muzyce: „Silent”, zoptymalizowany z myślą o podróżach w hałaśliwym otoczeniu (samolot, pociąg itp.), oraz „Soft”, sprzyjający koncentracji w domu lub w biurze. Tryb „Transparence” pozwala natomiast w razie potrzeby słyszeć dźwięki z otoczenia.
- Słuchawki Bathy są kompatybilne z kodekami SBC, AAC, Apt-X™ i Apt-X™ Adaptive oraz oferują szeroki wybór opcji łączności: Bluetooth® 5.1, Jack, USB. Działają przez 30 godzin w trybie Bluetooth® z aktywną redukcją szumów; dzięki funkcji szybkiego ładowania w ciągu 15 minut można odzyskać 5 godzin odsłuchu.
- Mimi Hearing dostosowuje dźwięk zestawu słuchawkowego do słuchu użytkownika. Przeprowadza test słuchu, aby poznać możliwości słuchowe użytkownika, a następnie odpowiednio dostosowuje dźwięk. Poprawia to jakość słuchania i zapewnia najlepsze wrażenia dźwiękowe.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
- Typ: słuchawki bezprzewodowe z zamkniętymi plecami i aktywną redukcją szumów
- Technologia Bluetooth®: 5.1 Multipoint
- Zasięg Bluetooth®: >15m
- Zakres częstotliwości Bluetooth®: 2402MHz - 2480Mhz
- Kodeki audio: SBC, AAC, aptX™ Adaptive, aptX™
- Żywotność baterii: 30 godzin pracy z redukcją szumów Bluetooth®, 35 godzin tryb jack, 42 godziny USB DAC
- Asystenci głosowi: Asystent Google, Amazon Alexa
- Inne funkcje: Google Fast Pair
- Przetworniki: 1 5/8" (40mm) aluminiowo-magnezowa kopułka w kształcie litery "M", wyprodukowana we Francji
- Pasmo przenoszenia: 15Hz do 22kHz
- Zniekształcenia harmoniczne: <0,2% @1kHz
- Mikrofony: 8
- Dołączona torba transportowa: 240 x 210 x 70 mm
- Aplikacja sterująca: Focal & Naim, kompatybilna z systemami iOS i Android
- Połączenia: Bluetooth® / jack 3,5 mm / USB-C®
CZTERY DEKADY PASJI - FRANCUSKA OPOWIEŚĆ
Wszystko zaczęło się w 1979 roku w Saint-Étienne, kiedy talent firmy Focal narodził się w warsztacie małego rodzinnego przedsiębiorstwa specjalizującego się w mechanice precyzyjnej. Wtedy tylko dwóch ludzi pracowało przy produkcji przetworników głośnikowych, z których jednym był założyciel Jacques Mahul. Kreacje tego entuzjasty Hi-Fi i fana Pink Floyd miały wkrótce uwieść melomanów i audiofilów na całym świecie.
Marka Focal skomercjalizowała przetworniki głośnikowe dla producentów głośników. Druga marka, JM-lab, specjalizowała się w głośnikach Hi-Fi. Okrętem flagowym pierwszej serii głośników był model DB 13. Wyposażony w przetwornik z podwójną cewką, zrewolucjonizował świat małych głośników podstawkowych, dostarczając wydajność porównywalną z wydajnością znacznie większych modeli głośników.
Wkrótce firma odniosła duży sukces i zaczęła rozwijać swoją działalność w dziedzinie głośników klasycznych oraz high-endowych zestawów głośnikowych.
DYWERSYFIKACJA
Jacques Mahul, entuzjasta klasycznych samochodów, chciał spełnić swoje marzenie z dzieciństwa: godzinami jeździć przy dobrej muzyce. Tak narodziły się pierwsze zestawy car audio składające się z głośników i wzmacniaczy. Dział Car Audio powstał w 1989 roku i szybko stał się liderem w swoim sektorze.
JAKOŚĆ REFERENCYJNA ZNANA NA CAŁYM ŚWIECIE
Rok 1995 był punktem zwrotnym w historii firmy dzięki wyjątkowemu, luksusowemu głośnikowi Utopia. Ambicją tego głośnika było przesunięcie granic akustyki i posłużenie jako punkt odniesienia dla przyszłych generacji głośników. To, co miało być tylko wyzwaniem technologicznym, okazało się produktem komercyjnym, chwalonym przez międzynarodową prasę. Od tego momentu Grande Utopia stała się światowym produktem referencyjnym w świecie akustyki. Ten wyczyn został powtórzony w 2002 roku z Utopia Be i ponownie, 6 lat później, z Utopia III.
Charakterystyczny styl firmy Focal i jej sygnatura dźwiękowa odbiły się echem na całym świecie dzięki produktom sprzedawanym przez obie marki, Focal i JM-lab.
W Focal postawiliśmy sobie za zadanie konstruowanie sprzętu nagłaśniającego będącego uhonorowaniem muzyki tworzonej przez artystę i otwierającego przed Tobą zupełnie nowy wymiar doświadczeń akustycznych podczas jej słuchania. Chcemy z najwyższą precyzją i klarownością ujawniać najsubtelniejsze niuanse utworu. W tym celu przesuwamy granice ustanowione przez dotychczasową technologię i wykraczamy poza tradycyjne ramy myślenia, przyjmując całkowicie odmienny punkt widzenia. Odkryjesz nowych pokładów emocji.
WYBÓR DESIGNU
Na początku XXI wieku marka nie wahała się dodać kolejnego elementu do swojego kreatywnego podejścia. Estetyka designu industrialnego uzupełniła zawartość technologiczną bez uszczerbku dla jakości dźwięku. Marka kontynuuje współpracę z Simonem Matthewsem, dyrektorem ds. Designu w Focal, a także z paryską agencją projektową Pineau & Le Porcher, która pracuje nad wieloma naszymi produktami. Marka podejmuje współpracę z paryską agencją Pineau & Le Porcher, która będzie sygnować wiele produktów.
WYPRODUKOWANO WE FRANCJI
Marka Focal od zawsze dba o kontrolę procesów i stan wiedzy, skupiając je w Saint-Étienne, swoim rodzinnym mieście. „Made in France” to ideologia firmy Focal, która była idealnym rozwiązaniem do przegrupowania koncepcji, rozwoju i produkcji jej wysokiej klasy produktów w jednym wyjątkowym miejscu.
EWOLUCJA MARKI
W 2002 roku marka Focal wkroczyła w inny świat muzyki: monitorów studyjnych. Powstał dział Focal Professional, oferujący szereg głośników monitorujących do studiów nagraniowych. Nie minęło wiele czasu, zanim i one zostały docenione przez profesjonalistów i inżynierów dźwięku.
Rok 2002 przyniósł koniec marki JM-lab. Odtąd każdy produkt będzie nosił nazwę Focal. Marka uosabia prestiż i jakość wykonania przetworników i głośników Made in France.
MIĘDZYNARODOWY WZROST
Focal zbliża się do brytyjskiej firmy Naim Audio, co prowadzi do fuzji w 2011 roku. Trzy lata później, w 2014 roku, powstaje firma Vervent Audio Group. Grupa zajmuje pozycję europejskiego lidera w dziedzinie dźwięku wysokiej klasy. W 2015 roku obroty wyniosły 82 mln EUR, a w 2021 osiągnęły 118 mln EUR.
Fuzję Focal i Naim przeprowadzono na bazie wspólnej pasji do wysokiej wierności dźwięku i wyraźnej komplementarności. Od 2011 roku obie marki działają ramię w ramię, oferując wyjątkowe systemy audio na swoich terytoriach (Francja i Wielka Brytania) oraz na rynku międzynarodowym.
W 2022 roku liczba międzynarodowych dystrybutorów Focal i Naim sięga już 10 tysięcy, a marki otwierają salony Focal Powered by Naim na całym świecie i rozwijają doskonale uzupełniające się produkty pozwalające tworzyć kompletne systemy.
PIERWSZA PARA SŁUCHAWEK
Po domowym, samochodowym i studyjnym sprzęcie audio, Focal kontynuował wprowadzanie innowacji i wkraczał na nowe obszary. Oprócz głośników multimedialnych, wpisując się w nowe trendy w słuchaniu muzyki, firma dołożyła do czapki jeszcze jedno pióro. Dźwięk Focal zyskał na mobilności wraz z wprowadzeniem na rynek w 2012 roku pierwszych słuchawek Hi-Fi firmy Focal, Spirit One. Po 4 latach obecności firmy w tej branży w 2016 roku weszły na rynek wyjątkowe słuchawki Utopia. W kolejnych latach wprowadzono modele Stellia, Clear Mg i Celestee, czyli wielokrotnie nagradzane otwarte i zamknięte słuchawki Hi-Fi.
DEKLARACJA EMOCJI
Oferować najpiękniejszą harmonię wielbicielom muzyki i najlepsze doznania entuzjastom dźwięku – to cel marki Focal od ponad 40 lat.
Kolekcje Focal, łącząc wydajność i design, wzbudzają emocje poprzez najwyższą jakość odsłuchu. I to wszędzie: w domu dzięki kolumnom i głośnikom do zabudowy, systemom kina domowego i słuchawkom otwartym; w drodze dzięki zestawom samochodowym; w podróży dzięki zamkniętym słuchawkom; w studiu dzięki monitorom dla profesjonalistów; a nawet na wodzie dzięki rozwiązaniom dla jachtów.
FOCAL POWERED BY NAIM
Wraz z 10 tysiącami dystrybutorów na całym świecie, Focal i Naim piszą nową kartę swojej historii w 2019 roku, otwierając pierwsze salony Focal Powered by Naim w Seulu (Korea Południowa) i Lyonie (Francja). Te przestrzenie marki – nowoczesne, koncepcyjne i całkowicie zorientowane na wymianę doświadczeń – stanowią jedyną w swoim rodzaju ekspozycję kolekcji produktów Focal i Naim.
Marki Focal i Naim starają się być blisko swoich klientów i każdemu z nich zapewniają czyste wrażenia. W 2022 roku globalna sieć Focal Powered by Naim liczy ponad 25 sklepów w Europie, Ameryce Północnej, Azji i Oceanii.
MARKA FOCAL
Focal tworzy najwyższej klasy sprzęt nagłaśniający już od 1979 roku. Trzon oferty stanowią przetworniki i kolumny głośnikowe hi-fi. Nasze podstawowe wartości, przyświecające nam niezmiennie od wielu lat, bazują na połączeniu technologii, mechaniki, najwyższej próby materiałów i doskonałego wzornictwa. Nieustannie przesuwamy granice dźwięku, aby oferować prawdziwie niepowtarzalne doświadczenia akustyczne. Celem marki Focal jest sprawienie, aby każda okazja do słuchania muzyki była przywilejem, wyrazem szacunku do niej i czynnikiem pobudzającym emocje. Łączymy innowację z tradycją, co pozwala nam udoskonalać brzmienie systemów hi-fi i obnażać prawdziwe piękno muzyki. Zamierzamy otworzyć bramę do świata nowych emocji, dając Ci możliwość doświadczania przyjemności w jej najczystszej postaci.