Menu
Your Cart

100 zł rabatu na pierwszy zakup Zarejestruj się.

Gryphon Audio Diablo 120

Gryphon Audio Diablo 120
Gryphon Audio Diablo 120
Gryphon Audio Diablo 120
Gryphon Audio Diablo 120
Gryphon Audio Diablo 120
SPRZĘT DOSTĘPNY DO ODSŁUCHU
Gryphon Audio Diablo 120
Gryphon Audio Diablo 120
Gryphon Audio Diablo 120
Gryphon Audio Diablo 120
Gryphon Audio Diablo 120
Gryphon Audio Diablo 120
Ten produkt zostanie wysłany za darmo!
Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie których suma wynosi więcej niż 500 zł, zostaną wysłane za darmo.
64.400,00zł
Netto: 52.357,72zł
  • Stan: Dostępne
  • Model: Diablo 120
Wyświetleń: 4576
Oblicz ratę

Gryphon Audio Diablo 120 - Wzmacniacz zintegrowany

 
 

 

 

Koncepcja stworzenia wzmacniacza zintegrowanego, który zachowa wszystkie cechy charakterystyczne firmowego brzmienia najdroższych komponentów Gryphon przy znacznie niższej cenie, wydaje się bardzo interesująca.

 

Choć firma koncentruje się na projektowaniu najbardziej zaawansowanych urządzeń audio, przez ostatnie lata rozwój wzmacniaczy zintegrowanych pozwala zaliczyć najlepsze z nich do grona ścisłego high-endu. Dlatego postanowiliśmy połączyć legendarne brzmienie Gryphon z nowoczesną stylistyką i przyjazną ceną.

 

W kwietniu 2009 na rynku debiutowała nasza pierwsza integra – model Atilla. W oparciu o wiedzę zebraną przez lata pracy, Gryphon stworzył wzmacniacz zintegrowany, który brzmiał lepiej od wielu konkurencyjnych konstrukcji dzielonych. 

 

image1 Diablo 120 front

 

Francuski magazyn Haute Fidelite określił go mianem ‘Bes Buy’. Australijskie Hi-Fi umieściło go na liście ‘razem z najlepszymi’ a brytyjski Hi-Fi Choice określił mianem ‘jednej z najlepszych integr na świecie.’ Atilla był produkowany do 2016, co jest wyjątkiem w świecie high-endu. [Szkoda, że długowieczność jest ostatnio tak bardzo niedoceniana.] W międzyczasie – dzięki pracom nad przedwzmacniaczem Pandora i końcówką mocy Mephisto - Gryphon znacząco udoskonalił swoją technologię w zakresie topologii układu, wyboru komponentów i jakości osiąganego brzmienia. Teraz prezentujemy wzmacniacz Atilla następnej generacji – Gryphon Diablo 120, który powstał dzięki doświadczeniom zebranym podczas tworzenia bezkompromisowych komponentów referencyjnych. Ponadczasowa elegancja bryły Diablo 120 jest realizacją wizji stworzonej przez założyciela firmy, Flemminga E. Rasmussena.

 

 

image3 Diablo 120 detail ok

 

Wspaniałość integracji

Wyrafinowana stylistyka i mocne linie satynowo czarnej obudowy ze szczotkowanego aluminium i czarny, akrylowy panel przedni reprezentują szczyt możliwości dzisiejszej branży audio. Podkreślają przy tym nieograniczone możliwości brzmieniowe nowego wzmacniacza zintegrowanego.

 

image2 Diablo 120 internal view

 

Wyrafinowana stylistyka i mocne linie satynowo czarnej obudowy ze szczotkowanego aluminium i czarny, akrylowy panel przedni reprezentują szczyt możliwości dzisiejszej branży audio. Podkreślają przy tym nieograniczone możliwości brzmieniowe nowego wzmacniacza zintegrowanego.

 

Przecinające się ostre linie akrylu i szczotkowanego, anodyzowanego na czarno aluminium dają skomplikowany układ płaszczyzn, który przyciąga wzrok i sygnalizuje solidność budowy.

 

Najważniejsze kryje się jednak w środku. W duńskiej centrali firmy Gryphon stworzono układ w topologii dual-mono z krótką ścieżką sygnałową, pokrytymi złotem oraz izolowanymi spienionym teflonem gniazdami sygnałowymi a także dedykowanymi terminalami głośnikowymi [które znane są z naszych najdroższych urządzeń].

 

Do budowy Diablo 120 wykorzystano jedynie najlepsze audiofilskie komponenty wyselekcjonowane ze względu na brzmienie oraz stabilność termiczną i długowieczność. Nawijane rezystory stosowane we wzmacniaczu Atilla zamieniono na elementy bezindukcyjne. 

 

Wzmacniacz zintegrowany Diablo 120 składa się z dwóch niezależnych układów monofonicznych, co minimalizuje interakcje między kanałami. Jedyne wspólne elementy dla obu kanałów to transformator toroidalny słynnej firmy Holmgren i przewód sieciowy. Zbudowany specjalnie dla Diablo 120 transformator 1200VA wyposażony jest w odczepy dla każdego z kanałów, które uzupełnione są [dla każdej strony] baterią kondensatorów pojemności 60000pF.

 

Nominalna moc wyjściowa Diablo 120 jest o 20% większa od mocy wzmacniacza Atilla, to 2x120W [dla 8 Ohm], 2x240W [4Ohm] i 2x440W [2Ohm]. Obserwowany wzrost mocy wyjściowej wraz ze spadkiem impedancji świadczy o wybitnej wydajności prądowej układu. Tak samo jak szerokie pasmo odpowiedzi częstotliwościowej [0,1Hz – 250kHz (-3dB)] świadczy to o stabilności konstrukcji. Odpowiednio do zwiększenia mocy wyjściowej, zwiększono również powierzchnię radiatorów.

 

Dwie pary potężnych tranzystorów Sanken zastosowane w Diablo 120 potrafią bez trudu napędzić najtrudniejsze nawet kolumny.

 

Diablo 120 nie korzysta z pętli ujemnego sprzężenia zwrotnego. Zastosowany w nim sterowany mikroprocesorem pasywny attenuator to jedna z najbardziej transparentnych znanych dróg regulacji głośności. Niezależnie od wybranego poziomu [46 stopni], w ścieżce sygnałowej znajduje się maksymalnie 6 rezystorów.

 

Zamiast typowych diod LED, na przedniej ściance znajduje się wyświetlacz VFD przedstawiający informacje w czytelny sposób. Wyświetlacz i układy sterujące zasilane są poprzez niezależny transformator, co eliminuje całe ryzyko zanieczyszczenia sygnału szkodliwym szumem. Wszystkie przyciski na przednim panelu to konstrukcje dotykowe.

 

image4 Diablo 120 sketch

 

 

Diablo 120 wyposażony jest w jedno wejście zbalansowane i cztery wejścia single-ended. Szeroki wachlarz opcji ustawień pozwala bezkompromisowo zintegrować go z każdym systemem. Użytkownik może zmienić jasność wyświetlacza [4 poziomy], zdefiniować głośność startową i maksymalną, nadać nazwę każdemu z wejść i przesłać sygnał audio kina domowego omijając regulację głośności. 

 

Opcja cyfrowa i winylowa

W czasie zakupu, lub później – w razie potrzeby, wzmacniacz Gryphon Diablo 120 może być wyposażony w moduł przetwornika cyfrowo-analogowego PCM/DSD wykorzystujący architekturę innowacyjnego przetwornika Gryphon Kalliope. Moduł rozszerza listę wejść wzmacniacza o cztery wejścia cyfrowych [USB, AES/EBU 115 Ohm, optyczne i S/PDIF BNC 75 Ohm]. Wejście USB przyjmuje sygnał PCM do 32-bitów/384kHZ oraz DSD [Windows do DSD512, MacOS do DSD128, Linux do DSD128DoP]. Pozostałe wejścia cyfrowe przyjmują sygnał do 32-bitów/192kHz, Toslink: 24-bity/96kHz. Gotowy do rozwoju moduł przygotowany jest na cyfrowe formaty, które mogą pojawić się w przyszłości. Miłośnikom płyt winylowych, zgodnie z najlepszą tradycją firmy Gryphon, Diablo 120 oferuje również miłośnikom płyt winylowych możliwość zastosowania dedykowanego przedwzmacniacza gramofonowego MM/MC.

Diablo 120 osiąga brzmienie pełne niezwykłej subtelności i muzykalności. Mocne akcenty dynamiczne przeplatają się z harmonijną pełnią, co daje wyrafinowane brzmienie zachęcające do długotrwałych odsłuchów z realistyczną głośnością.

 

 

DANE TECHNICZNE:

 

 

 

     

    Sterowanie Sterowanie dotykowe przez podświetlane piktogramy na panelu czołowym

    Moc RMS 2 x 120W 8Ω, 2 x 240W 4Ω, 2 x 440 W 2Ω

    Moc szczytowa 440W

    Odstęp od zakłóceń < -85dB

    nieważony w paśmie 20Hz-20kHz

    Odstęp od zakłóceń < -88dB

    ważony A

    Dynamika 111dB 

    Poziom zniekształceń (THD+N) < 1% przy 120W/8Ohm

    Czułość wejściowa 0,390V

    Wzmocnienie +38dB

    Pasmo przenoszenia 0 - 250KHz

    Separacja kanałów > 120dB

    Impedancja wejściowa 40kOhm, 8kOhm

    Impedancja wyjściowa 0,027Ohm

    Wejścia 1 x XLR

    4 x RCA, 

    Wyjścia 1 x RCA, para pozłacanych terminali głośnikowych

    Pobór mocy w stanie gotowości < 0,5W

    Pobór mocy w stanie jałowym 130W 

    Pobór mocy maksymalny 1300W 

    Pojemność kondensatorów 60000 uF 

    Rodzaj wtyczki zasilania 15A C13

    Wymiary 48 cm x 17.5 cm x 42 cm

    Waga 26.2 kg kg 

    Inne parametry techniczne

    Okablowanie wewnętrzne marki Gryphon

    Brak przekaźników w ścieżce sygnałowej

    Zabezpieczenia poza ścieżką sygnałową

    Płytki elektroniczne wg specyfikacji militarnej

    Krótka ścieżka sygnałowa

    Ciche transformatory toroidalne Holmgren z ekranem magnetycznym

     

    Napisz opinię

    Uwaga: Proszę nie używać znaków HTML!
    Zły Dobry

    Gryphon Audio Designs jest pomysłem Flemminga E. Rasmussena i spełnieniem życiowego marzenia, aby umożliwić odtworzenie najczystszej istoty muzyki na żywo w domowych warunkach.  Gryphon Audio Designs została założona w 1985 roku.

    Pierwszy produkt, legendarny Gryphon Head Amp, powstał z jednorazowego projektu opracowanego wyłącznie jako hobby. Podczas chicagowskiego Consumer Electronics Show 1986 szanowany japoński dystrybutor wyraził zainteresowanie produktem. Wkrótce potem Head Amp został wybrany przez japońską prasę audio jako "Best Buy". Chociaż projekt Gryphon był początkowo wyłącznie hobby, a nie aktywnie realizowanym przedsięwzięciem komercyjnym, popyt generowany przez recenzje i uznanie doprowadziło do formalnego ustanowienia firmy Gryphon Audio Designs. 

    Gryphon Audio Designs  natychmiast osiągnął uznanie, które stale rośnie na całym świecie, głównie za najnowocześniejsze osiągi, intuicyjną ergonomię i oszałamiające piękno przedwzmacniaczy Gryphon i wzmacniaczy mocy. Rasmussen w dziedzinie sztuk pięknych i wzornictwa przemysłowego nadaje każdemu produktowi Gryphon charakterystyczne, bujne wykończenie, które powstaje w sposób organiczny poza konstrukcją obwodów audio i interfejsem użytkownika, zapewniając prawdziwie wyjątkową integrację formy i funkcji.

    Zespół projektowy Gryphon

    Podczas gdy Flemming E. Rasmussen jest odpowiedzialny za koncepcję, wygląd zewnętrzny i ostateczne brzmienie każdego produktu Gryphon, zespół projektowy składający się zazwyczaj z 4-5 członków pracuje nad oddzielnymi aspektami technicznymi każdego projektu. Zespół projektantów, złożony z dedykowanych inżynierów elektroników pracujących z doświadczonymi audiofilami, zapewnia otwarty umysł na słyszalne zjawiska w brzmieniu, dla których nie ma obecnie zadowalającego wyjaśnienia naukowego.

    Jeśli zespół projektowy stwierdzi, że "o włos" przybliża nas do rzeczywistości, to modyfikacja zostanie włączone do ostatecznego projektu, niezależnie od naszej niemożności przedstawienia obiektywnie weryfikowalnego wyjaśnienia. Wyselekcjonowani eksperci, którzy tworzą zespół projektowy Gryphon, wnoszą do swojej pracy umiejętności, dumę i niepohamowany entuzjazm, dzięki którym Gryphon może przenieść inżynierską i krytyczną ocenę domowego sprzętu audio na nowy poziom, odzwierciedlając rygorystyczne standardy Gryphon Audio.

    Skąd nazwa Gryphon?

    Dla swojej nowej firmy Rasmussen chciał mieć nazwę, która reprezentowałaby nieograniczoną moc, a jednocześnie przekazywała swobodę, nazwę, która będzie oznaczać moc i wdzięk, z jakim jego produkty oddają wszystkie subtelności nagranej muzyki. Nazwa i logo Gryphona inspirowane są bajecznym stworzeniem z mitologii greckiej z głową i skrzydłami orła, a ciałem lwa. To doskonałe połączenie mocy lwa z gracją orła jest właściwym symbolem połączonej mocy z elegancją, którą firma stara się osiągnąć w urządzeniach audio Gryphon.

    Produkcja i kontrola jakości 

    Wszystkie produkty Gryphon Audio są projektowane i produkowane w Danii, montowane i testowane we własnych halach produkcyjnych. Produkcja niektórych kluczowych podzespołów jest zlecana podwykonawcom. Firmom posiadającym uprawnienia i certyfikaty do produkcji na poziomie standardów militarnych oraz zaangażowanych w badania i rozwój sprzętu wojskowego i medycznego według najsurowszych norm. Wykorzystując tych podwykonawców Gryphon uzyskuje dostęp do najbardziej zaawansowanych technik montażu i know-how, które w innym wypadku byłyby niedostępne dla małej, niezależnej firmy. Gryphon dokonuje znacznych inwestycji w oprogramowanie i sprzęt komputerowy, aby otrzymać dane z zaawansowanych testów obwodów drukowanych. Każdy moduł w każdym produkcie Gryphona ma swój indywidualny certyfikat testowy. Gdy moduły są montowane w kompletnym i funkcjonującym urządzeniu, to również poddawane są kompleksowym testom funkcjonalnym z wynikami zapisanymi w certyfikacie testowym. Gryphon posiada certyfikaty dla każdego wyprodukowanego urządzenia. Ostatnim testem są indywidualne odsłuchy przeprowadzane przez personel Gryphona. Końcowa kontrola jakości i pakowanie to również operacje prowadzone wewnętrz firmy.

    Filozofia Gryphon Audio

    Gryphon Audio Designs jest głównym orędownikiem  minimalistycznego podejścia do projektowania, które eliminuje z toru audio kontrolę barwy dźwięku, balansu, gniazda słuchawkowe itp. a wszystko to aby zachować pełną integralność sygnału. Każdy produkt Gryphona ma służyć jednemu celowi - utrzymania spójności sygnału wejściowego bez jakichkolwiek podkolorowań. Jakość samego sygnału wejściowego (lepsza lub gorsza) musi zawsze stanowić jedyny czynnik decydujący o ostatecznej jakości dźwięku. Ta filozofia projektowania oznacza, że ​​słabe nagrania zostaną bezwględnie obnażone, a z drugiej strony można w pełni docenić doskonałe realizacje.

    Zintegrowany wzmacniacz stereo odgrywa istotną rolę w systemie audio, jako centralne urządzenie odpowiedzialne za jakość dźwięku i moc. Wybór odpowiedniego wzmacniacza może znacząco wpłynąć na wrażenia związane z odbiorem dźwięku, szczególnie w przypadku bardziej wymagających zestawów głośnikowych. Wzmacniacze można podzielić na kilka kategorii, w zależności od zastosowanych komponentów, konstrukcji wzmacniacza oraz sposobu działania.

    Wzmacniacze tranzystorowe

    Wzmacniacze tranzystorowe są powszechnie stosowane w branży audio ze względu na dużą moc, która pozwala na obsługę nawet najbardziej wymagających głośników. Wzmacniacze te stosują tranzystory do wzmocnienia sygnału audio. W związku z tym, że tranzystory są stosunkowo tanie i łatwo dostępne, wzmacniacze tranzystorowe są często wybierane ze względu na niższy koszt w porównaniu z innymi technologiami wzmacniaczy.

    Wzmacniacze lampowe

    Wzmacniacze lampowe, w przeciwieństwie do wzmacniaczy tranzystorowych, wykorzystują lampy elektronowe do wzmocnienia sygnału audio. Mimo że ich moc wyjściowa jest zwykle mniejsza niż w przypadku wzmacniaczy tranzystorowych, cechują się ciepłym brzmieniem, które jest cenione przez miłośników systemów hi-end. Wzmacniacze lampowe bywają również postrzegane jako bardziej "muzyczne" i "żywe" w porównaniu z ich odpowiednikami tranzystorowymi. Warto jednak zauważyć, że wzmacniacze lampowe są zwykle droższe i wymagają większej dbałości o utrzymanie.

    Wzmacniacze hybrydowe

    Wzmacniacze hybrydowe łączą zalety tranzystorów i lamp w jednym urządzeniu. W jednej obudowie znajdują się zarówno tranzystory, jak i lampy, co pozwala uzyskać "cieplejsze" brzmienie w porównaniu z konstrukcjami opartymi wyłącznie na tranzystorach, jednocześnie zapewniając większą moc niż w przypadku typowych wzmacniaczy lampowych. Wzmacniacze hybrydowe starają się zatem połączyć najlepsze cechy obu technologii, choć może to wpłynąć na wyższą cenę urządzenia.

    Klasy wzmacniaczy zintegrowanych

    Klasy wzmacniaczy zintegrowanych to istotny aspekt, który warto omówić w kontekście różnorodności urządzeń. Wzmacniacze różnią się trybami pracy tranzystorów i lamp, co przekłada się na ich charakterystykę dźwiękową i efektywność energetyczną. W związku z tym, urządzenia są podzielone na tzw. klasy, które mają oznaczenia literowe. Do danej klasy są przydzielane w zależności od tego, przez jaką część pełnego okresu fali sinusoidalnej wspomniany element aktywny przewodzi prąd. Najpopularniejsze klasy pracy stosowane obecnie we wzmacniaczach zintegrowanych to: klasa A, klasa AB, klasa B, klasa D, klasa G i klasa H.

    Klasa A

    W klasie A, elementy aktywne stosowane we wzmacniaczu (lampy lub tranzystory) przewodzą prąd przez cały czas, co przekłada się na niską sprawność energetyczną układu. Ta klasa wzmacniacza oferuje jednak doskonałą jakość dźwięku, ze względu na brak zniekształceń sygnału związanego z przełączaniem. Wzmacniacze klasy A są rzadziej spotykane, ponieważ ich niska efektywność energetyczna prowadzi do znacznych strat cieplnych, co z kolei wymaga zastosowania większych i cięższych radiatorów.

    Klasa B

    Wzmacniacze klasy B są energooszczędniejsze niż wzmacniacze klasy A, ponieważ elementy aktywne przewodzą prąd tylko przez połowę okresu fali sinusoidalnej. W związku z tym, obciążenie termiczne jest mniejsze, a skuteczność energetyczna wzmacniacza jest wyższa. Niestety, wzmacniacze klasy B są często uważane za mniej liniowe i "muzykalne" w porównaniu z wzmacniaczami klasy A, ze względu na zniekształcenia sygnału związane z przełączaniem.

    Klasa AB

    Klasa AB jest kompromisem między klasą A i klasą B, oferując zarówno wysoką jakość dźwięku, jak i większą sprawność energetyczną. W tej klasie, elementy aktywne pracują przez większość czasu, ale nie przez cały okres fali sinusoidalnej. Zmniejsza to straty cieplne i zwiększa sprawność energetyczną wzmacniacza, zachowując jednocześnie dobre właściwości dźwiękowe.

    Klasa D

    Wzmacniacze klasy D są inaczej nazywane wzmacniaczami impulsowymi lub cyfrowymi. Wykorzystują one technikę przełączania wysokiej częstotliwości do wzmocnienia sygnału, co pozwala na osiągnięcie bardzo wysokiej sprawności energetycznej, nawet przekraczającej 90%. Wzmacniacze klasy D są często stosowane w urządzeniach przenośnych, takich jak głośniki Bluetooth czy systemy audio w samochodach, ze względu na ich lekkość, niewielkie rozmiary i doskonałą efektywność energetyczną. Chociaż ich jakość dźwięku może być nieco gorsza niż w przypadku wzmacniaczy klasy A lub AB, technologia ta uległa znacznemu ulepszeniu na przestrzeni ostatnich lat, a niektóre wzmacniacze klasy D oferują obecnie wyjątkowo dobrą jakość dźwięku.

    Klasa G i H

    Wzmacniacze klasy G i H są kolejnymi ewolucjami wzmacniaczy klasy AB, które mają na celu zwiększenie efektywności energetycznej. Wzmacniacze klasy G stosują tzw. „przełączanie zasilania”, gdzie różne poziomy zasilania są stosowane w zależności od potrzeb. Wzmacniacze klasy H działają na podobnej zasadzie, ale zamiast przełączania poziomów zasilania, mają one zmienny napięciowy układ zasilania, który dostosowuje się do sygnału wejściowego. Wzmacniacze klasy G i H oferują doskonałą jakość dźwięku i wysoką sprawność energetyczną, choć są zwykle droższe i bardziej skomplikowane w budowie.

    WYBÓR

    Wybór odpowiedniego wzmacniacza zintegrowanego zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji użytkownika. Ważne jest, aby uwzględnić kwestie takie jak budżet, wymagania dotyczące jakości dźwięku, dostępność przestrzeni, a także preferencje estetyczne. Niezależnie od wyboru, warto również pamiętać o odpowiednim doborze głośników oraz innych komponentów systemu audio, aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty dźwiękowe.

    Przy wyborze wzmacniacza warto również zwrócić uwagę na inne parametry, takie jak zakres częstotliwości, moc wyjściowa, współczynnik zniekształceń harmonicznych (THD), ilość i rodzaj dostępnych wejść i wyjść, a także funkcje dodatkowe, takie jak wbudowany przedwzmacniacz gramofonowy (wejście gramofonowe), DAC czy Bluetooth.

    Podsumowując, różnorodność dostępnych wzmacniaczy zintegrowanych pozwala na dobranie odpowiedniego urządzenia dla każdego miłośnika muzyki. Ważne jest, aby dokładnie przeanalizować potrzeby, preferencje i budżet, a także porównać różne modele i technologie, aby znaleźć wzmacniacz, który zapewni najlepsze wrażenia słuchowe. Warto również być otwartym na eksperymentowanie z różnymi technologiami i rozwiązaniem, gdyż ostatecznie najważniejszym kryterium jest indywidualne zadowolenie z odbioru muzyki.

    Warto też wspomnieć o rosnącej popularności stereofonicznych wzmacniaczy z funkcją przesyłania strumieniowego czyli posiadających funkcje sieciowe. Dzięki wbudowanemu odbiornikowi Wi-Fi lub Bluetooth, takie urządzenia pozwalają na odtwarzanie muzyki bezprzewodowo z usług streamingowych, takich jak Spotify, Tidal czy Apple Music, co ułatwia korzystanie z systemu audio w codziennym życiu.

    Ponadto, niektóre wzmacniacze zintegrowane oferują również możliwość rozbudowy systemu audio o dodatkowe komponenty, takie jak przedwzmacniacze słuchawkowe czy moduły przetworników cyfrowo-analogowych (DAC). Daje to użytkownikom większą elastyczność w dostosowywaniu systemu do swoich potrzeb i wymagań.

    Przy zakupie wzmacniacza zintegrowanego warto również rozważyć wsparcie ze strony producenta w kwestii serwisowania oraz aktualizacji oprogramowania. Niektóre firmy słyną z doskonałej obsługi posprzedażowej oraz regularnych aktualizacji oprogramowania, które wprowadzają nowe funkcje oraz poprawiają wydajność urządzenia.

    W dzisiejszym rynku audio istnieje wiele marek produkujących wzmacniacze zintegrowane o wysokiej jakości, zarówno w segmencie budżetowym, hi-fi jak i hi-end. Dlatego warto zasięgnąć opinii, przeczytać recenzje oraz ewentualnie odwiedzić sklepy specjalistyczne, gdzie będzie można przetestować różne modele wzmacniaczy i ostatecznie wybrać ten, który najlepiej spełni oczekiwania.

    Ostatecznie, nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, jaki wzmacniacz zintegrowany jest najlepszy. Najważniejsze jest, aby zrozumieć swoje potrzeby, wymagania oraz upodobania, a następnie dokonać świadomego wyboru, który przyniesie satysfakcję z odbioru muzyki przez długie lata.

    Zaznaczając przycisk „Akceptuję” wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z usług sklepu internetowego, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i mogą ją Państwo w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego w stopce strony. Polityka prywatności zgodnie z RODO